Velkommen til
KARRIEREDAG 12.fEBRUAR 2025
Næringslivsutvalget ved NMBU ønsker din bedrift velkommen til Karrieredagen ved NMBU 12.februar 2025!
Er din bedrift interessert i å møte engasjerte og flinke elever? Karrieredagen er den største karrieremessen ved NMBU, og er en ypperlig mulighet til å vise frem deres bedrift og møte potensielle søkere. Kanskje dere skal annonsere faste stillinger, sommerjobber, internship eller mastersamarbeid? Kom på Karrieredagen ved NMBU!
Standområdet vil være åpent fra kl 12:00 - 15:30. Det vil være undervisningsfri for studentene under litt av arrangementets varighet. Det inviteres til opprigging av stand fra kl. 10:00. Mer informasjon om eventuell sending og henting av standmateriell vil bli sendt ut senere. Lunsj vil serveres før arrangementet starter.
Vi gjentar suksessen fra tidligere og arrangerer en kveldsbankett etter messen. Her vil bedrifter med Stor og Medium pakke få billetter de kan bruke selv eller gi ut til aktuelle studenter. Relasjoner bygges best ansikt til ansikt, og banketten er en gyllen mulighet til å bli kjent med fremtidige potensielle medarbeidere og å vise frem sin bedrift og sine ansatte.
Invitasjon og påmelding vil bli sendt ut fortløpende. Dersom din bedrift ønsker å få tilsendt invitasjon ta kontakt med karrieredagen@nunmbu.no.
Vi gjør oppmerksom på at påmelding er bindende.
Dersom noe er uklart angående karrieredagen kan spørsmål rettes til karrieredagen@nunmbu.no
Vi ser frem til å høre fra dere og håper vi sees på Karrieredagen 2025!
Med vennlig hilsen
Næringslivsutvalget ved NMBU
PakkeSTØRRELSER
Liten pakke
- Stand-område på ca. 2 x 3 meter (2 stoler, 2 bord, 2 strømuttak, 1 skål)
- Oppfølging av Karrieredagsverter under arrangementet, samt hjelp til opprigging av stand
- Lunsj til deltakerne (baguetter, frukt, kaffe/te, mineralvann)
- Strøm og internett
Markedsføring:
- Halv side i bedriftsguiden
- Markedsføring gjennom nettsiden og sosiale medier i forkant av arrangementet (oversikt over hvilke bedrifter som kommer)
Medium pakke
- Stand-område på 2 x 3 meter (2 stoler, 2 bord, 2 strømuttak, 1 skål)
- Oppfølging av Karrieredagsverter under arrangementet, samt hjelp til opprigging av stand
- Lunsj til deltakerne (baguetter, frukt, kaffe/te, mineralvann)
- Strøm og internett
Markedsføring:
- Halv side i bedriftsguiden
- Markedsføring gjennom nettsiden og sosiale medier i forkant av arrangementet (oversikt over hvilke bedrifter som kommer)
Kveldsbankett: 5 billetter til interaktivitet (valgfri sammensetting av ansatte og studenter) etterfulgt av middag.
- Bankettmiddag
- Kveldsunderholdning
- Teambuilding
Stor pakke
- Stand-område på 3 x 4 meter
- Lunsj til deltakerne (baguetter, frukt, kaffe/te, mineralvann).
- Strøm og internett.
Markedsføring:
- Halv side i bedriftsguiden
- Halv side annonse i studentavisen Tuntreet i forkant av arrangementet.
- Markedsføring gjennom nettsiden og sosiale medier i forkant av arrangementet (oversikt over hvilke bedrifter som kommer)
- Ett innlegg i etterkant av arrangementet
- Film på sosiale medier
Kveldsbankett: 10 billetter til kveldsarrangement (valgfri sammensetning av studenter og ansatte) etterfulgt av middag.
- Bankettmiddag
- Kveldsunderholdning
- Teambuilding
Karrierekvelden
Denne våren introduserer vi Karrierekvelden, et nytt kveldsarrangement i forlengelse av Karrieredagen, med fokus på å styrke relasjonene mellom bedrifter og studenter i en uformell setting. Arrangementet er for bedrifter med medium og stor pakke, og vil starte med korte bedriftspresentasjoner. Deretter blir det mingling og middag, hvor hver deltaker får noen drikkebonger. Kvelden er åpen for alle studenter som melder seg på, men vi har en begrensning på antall plasser. Som en avslutning arrangerer vi en kahoot med spørsmål basert på hver presentasjon.
Arrangementet er en flott mulighet til å vise frem bedriften, knytte kontakt med potensielle fremtidige kollegaer og bygge relasjoner ansikt til ansikt. Vi håper dere vil være med!
Vil minne på viktigheten for å overholde fristene som er satt. Hvis markedsføringsmateriell ikke er sendt inn innen fristen kan vi ikke garantere for at markedsføringen vil bli i henhold til invitasjonen.